torsdag 5. oktober 2017

Juleforberedelser

Månedene før jul går fort.
Det er så mange ting man skal få gjort og før du vet ordet av det så er desember her.
Derfor kan det være lurt å legge planer og skrive lister i god tid slik at man får en fin oversikt.
Det sier seg selv at des mer man får gjort før desember jo mer tid har du til å nyte og slappe av i desemberdagene.

En god idé er å samle alle listene dine i en "juleperm" eller "julebok".
Jeg var på ARK sist uke og kjøpte en perm til 49 kr.
I julepermen din kan du samle julegavelister, julekortlister og andre
lister om hva som må kjøpes inn av dekorasjoner, mat og diverse.


Perm fra ARK

Svart er kanskje ikke en typisk "julefarge" så jeg pyntet permen
med et lite juletre som jeg klippet ut fra vanlige ark.


Julelister

Dette er noen av arkene jeg skal legge inn i julepermen min.
Faktisk så kan du få akkurat de samme listene helt gratis!
Alt du trenger å gjøre er å følge "Julesjarm" på epost ved å klikke
på brev ikonet på høyre side ->
eller trykker her.
Da vil du motta 3 pdf.filer som inneholder
 x1 Julegaveliste
x1
Julekortliste

            x1 Desember Kalender

Andre ting som jeg skal legge inn i min perm er årets julekort
og julekortene som jeg mottar, etter at julen er over.
Du kan også legge inn bilder for inspirasjon, oppskrifter og hva enn det måtte være.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikke bare får du lettere oversikt over hva som skal gjøres men det kan være gøy
å se tilbake i disse permene/bøkene neste år og årene som kommer etter.
Hvordan legger du planer før jul? Skal du lage en juleperm/julebok?
Del gjerne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag