søndag 5. november 2017

Time is Precious

Pakkekalendere er gøy,
men hva er en pakkekalender?

Det er forskjellig fra person til person,
men i min erfaring så er pakkekalender fullt
av småting som er gøy i et par dager.
De "store" pakkene får man jo på Julaften.

Når jeg ser tilbake på min barndom så
husker jeg nesten ingen av pakkene som jeg fikk.
Men jeg husker godt alle tingene som vi gjorde i desember.
Pyntet juletre, bakte julekaker, lagte juledekorasjoner og mye mer.

Pakker er fint men tid er verdifullt.
I dag leste jeg en artikkel på sortere.no
som du kan lese her om du ønsker.

I artikkelen står 24 tips til aktiviteter til en adventskalender.
Jeg tenker at det er utrolig fint for barn, spesielt i disse tider-
å få litt ekstra kvalitetstid sammen med foreldre i førjulstiden.

Jeg tror at å gi tid i en pakkekalender
kan være mye mer minneverdig enn leker.




Spirit of Christmas, Thomas Kinkade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag