lørdag 14. oktober 2017

Hvorfor kjøpe julegaver i oktober?

For noen år siden var jeg ute å kjøpte de siste julegavene 23.desember.
Det året var hele desember veldig stressende.
Istedenfor å nyte førjulstiden sammen med familie og venner så ble
det overskygget av stresset over å ha lite tid, og skrape frem penger til julegaver.
Etter det så bestemte jeg meg for å alltid bli ferdig med julegavene før 1.desember
og det har jeg gjort hvert år siden den gang.

Vi har faktisk 11 måneder på å handle julegaver før 1.desember.
Da kan du få med deg forskjellige salg gjennom hele året
hvor du kan kjøpe julegaver istedenfor å vente til alt er så dyrt i desember.

Oktober er en fin tid til å sette av et budsjett på hvor mye du vil bruke på julegaver.
Bruk månedene før jul til å sette av penger til gaver og andre ting du vil bruke penger på i julen-
så ankommer du trygt i januar uten å være blakk!
En annen fordel med å kjøpe julegaver er at noen gaver skal kanskje
bestilles fra nettet, og da er det lurt å kjøpe det nå slik at det blir levert i god tid før jul.
(Sjekk ut min liste over "Topp 10 Julegaver fra Internett")

Dessuten er det så mange andre ting man skal gjøre før desember;
vaske huset, lage julekort, lage adventskalender og kanskje mye mer!
Og hvis du er som meg så trenger du også god tid til å pakke inn gavene på en fin måte.
Derfor er det en enorm fordel å få kontroll over julegavene tidlig.
(Sjekk forresten ut mine julelister her og trykk her for å få gratis julelister!)


Bruk denne tiden du har før jul til å finne de perfekte gavene til dine kjære.
Kanskje du vil gi noen noe helt spesielt som du har laget med dine egne hender?

------------------------------------------------------------------------------------------
Kos deg med Julesjarm sin spilleliste mens du skriver lister ~




------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag